Ini affiliate kickstart yang betul buat duit dengan affiliate

Sepanjang PKP ramai yang merungut di media sosial sebab dibuang kerja dan tidak mempunyai sumber pendapatan. Ramai yang jadi stress kerana memikirkan bagaimana memberi makan keluarga, bayar bil utiliti, bayar ansuran pinjaman dan macam-macam lagi. Bukan sahaja yang makan gaji, mereka yang bekerja sendiri juga terkesan dengan Perintah Kawalan Pergerakan. Yalah, mahu beli bahan tidak ada kedai hadware buka.

Bagi peniaga, sudah pasti ini merupakan perkara yang paling sukar buat mereka. Bisnes tak boleh berjalan seperti biasa dan pendapatan sudah pun terhenti.

Semakin ramai juga orang yang mula buat bisnes secara online dengan harapan ianya semakin mudah dapat tempahan. Namun adakah ianya betul-betul mudah?

Ada yang tidak pernah makan gaji tapi tidak terkesan sangat dari segi pendapatan sepanjang Perintah Kawalan Pergerakan. Mereka ialah golongan yang menjana pendapatan secara online sebagai agen affiliate. Tugas mereka berjalan seperti biasa sepanjang Perintah Kawalan Pergerakan. Mereka tidak berhadapan dengan sekatan jalan pegawai penguat kuasa kerana mereka beroperasi di alam maya. Itulah kelebihan sebagai agen affiliate.

Seperti anda semua tahu, sebagai agen affiliate kita tidak perlu simpan stok. Agen affiliate hanya membantu melakukan promosi. Setiap hasil jualan akan dibayar komisyen. Sebagai contoh sepanjang Perintah Kawalan Pergerakan saya bantu Shopee promosi topeng muka. Setiap jualan yang berjaya saya buat akan dibagi komisyen bergantung kepada peratusan daripada harga produk. Seronokkan sebab saya tidak perlu berurusan dengan pelanggan, cuma bantu promosi produk.

Banyak atau sedikit komisyen yang diperolah adalah bergantung kepada ilmu pamasaran affiliate.

BELAJAR AFFILIATE BIAR JADI SUPER AFFILIATE

Seperti yang saya katakan di atas, banyak atau sedikit komisyen yang anda terima bergantung kepada ilmu pemasaran affiliate. Nak join affiliate biar dapat komisyen banyak. Untuk menjadi seorang super affiliate anda perlu memasarkan produk melalui jaringan yang mampu menarik jumlah trafik yang besar ke halaman jualan dan seterusnya anda berjaya menjana jualan yang tinggi. Untuk mencapai sasaran ini ia berterusan untuk jangka masa panjang selagi program affiliate wujud. Jika anda menyertai program affiliate Tim Infokerjaya, anda akan diajar teknik Affiliate Kickstart.

TIM INFOKERJAYA

Pernah dengan Tim Infokerjaya? Ini ialah lubuk buat duit dengan affiliate. Tim Infokerjaya merupakan penerbit ebook yang berkaitan dengan Info Kerjaya seperti rujukan Peperiksaan Online dan Panduan Temuduga. Bayangkan bilangan lepasan graduan di Malaysia, itulah pelanggan Tim Infokerjaya. Jadi mengapa tidak mahu join affiliate dengan Tim Infokerjaya sedangkan ia adalah percuma? Selain penyertaan sebagai agen affiliate percuma, satu berita gembira anda juga akan diajar cara-cara mempromosi produk Info Kerjaya dengan penerbitan ebook Affiliate Kickstart. Ini adalah panduan sebenar buat duit affiliate dengan Tim Infokerjaya. Berita buruknya, penyertaan affiliate tutup, panduan ini juga ditutup pengedarannya. Jadi jangan bertangguh merebut peluang keemasan menjana pendapatan dengan Tim Infokerjaya.

ILMU DAN KEJAYAAN

Jika ada ilmu mustahil tidak berjaya menjana pendapatan dengan affiliate. Baca dan khatam Affiliate Kickstart dan aplikasi promosi produk Tim Infokerjaya. Saya percaya anda akan gembira dengan pendapatan anda sebagai agen affiliate Tim Infokerjaya.

JOIN TIM INFOKERJAYA DAN AFFILIATE KICKSTART

error: Content is protected !!
Scroll to Top